Kyllä ihmisillä on hienoja blogeja! Mä oon niin aloittelija, että muuta en osaa kun vaihtaa kirjainten väriä ja fonttia!. Ehkä mä kehityn tässä...

 Kevät oli tosi raskasta aikaa, työkiireitä ja yksityiselämässäkin kaikkea sälää.Tuntui, että jatkuvasti oli tosi väsynyt, ja arki vaan rullasi jotenkin. Ilon tai onnen hetket olivat vain välähdyksenomaisia.

Kuukausi sitten aloitin viherhemehun, aluksi vehnän orasmehua, sitten elämänvirta-nimistä mehua. Ehkä kuvittelin tai ehkä yleisesti kevään valoisat illat tekivät sen, että virkistyin, unen tarve väheni hieman ja olin aktiivisempi. Liikintaa olen saanut harrastettua useana päivänä viikossa. Nyt kokeilen Pascoe-emäsjauhetta vihermehun lisänä, viikon verran ollut käytössä, ei hyötyä vielä jos ei haittaakaan...

Nicorettea tekee vähän mieli, mutta en oo mennyt vielä kiskalle.