Tuli hankittua mehulinko, ja nyt oon ihan innoissani tehnyt tuoremehua omenista, appelsiineista,mansikoita ja meloneista. Taivaallisia!

Siinä tuli mukana Juice-masterin dvd, jossa ohjeistettiin laittamaan kuorineen lähes kaikki, ananaksia,sitruunoita ja olikohan meloneita myöten.  Onkohan ihan terveellistä, luomuja varmaan pitäis hedelmien  olla jos kuorineen laitetaan.

Askel askeleelta olen lisännyt arkeen näitä omaa hyvinvointia tukevia juttuja; aloitin vuoden vaihteessa siitä, että liikkumaan pitää mennä säännöllisesti ja ostin salikortin,jossa on kuukausimaksu. Sen verran pihi olen, ettei rahojen voi antaa mennä hukkaan vaan vähintään 3x vko olen käynyt. Harjoitteet on puolituntia kerrallaan tehokasta kiertoharjoittelua. Sit keväällä aloin juoda vihermehua säännöllisesti, ja vaikka syön ehkä keskimäärin enemmän (aina ollut hyvä ruokahalu...)niin paino lähti putoamaan ja oikeesti tuli energisempi ja jaksavampi olo. Sellainen nuutuneisuus hävisi. Ai niin, olihan mulla kookosöljy 1lusikallinen /pvä jo alkuvuodesta käytössä. Tietenkin kevätkin voi osansa tehdä ja valoisuus. Sit muutaman viikon olen käyttänyt emäsjauhetta, mutta siitä en osaa sanoa vielä yhtään mitään.

Olo on kuitenkin hyvä ja mieliala positiivinen.